Aktuality

21.11.
2017

Zvýšení cen stravného 2018

Vážení strávníci, na základě žádosti o navýšení cen stravného, schválené dne 15.11.2017 Radou MČ Praha 16 - č.1216/2017, budou od 1.1.2018 navýšeny ceny stravného následovně:

Dotovaná strava děti skupina A ………. 28 Kč
Dotovaná strava děti skupina B ………. 30 Kč
Dotovaná strava děti skupina C ………. 31 Kč
Dospělí cizí (učitelé, pracovníci úřadu, a další) ………. 68 Kč
Penzisté …………………………………… 65 Kč

Prosíme všechny strávníky a zákonné zástupce, aby tuto skutečnost vzali včas na vědomí a na měsíc leden 2018 upravili své trvalé příkazy podle věku strávníka či přizpůsobili částku za stravné v příkazech k úhradě.
Strávníkům s nastaveným inkasem doporučujeme odblokovat limity na částku, která nepokryje stravné na celý měsíc.
Děkujeme za Vaše pochopení.

08.11.
2017

Ukončení poskytování sladkostí pro BLP a bezmléčnou dietu

Vážení strávníci, vzhledem k vysokým finančním nákladům na suroviny pro BLP a bezmléčnou dietu Vás upozorňujeme, že strávníkům, kteří jsou evidováni v režimu dietního stravování výše jmenovaných diet, nebudou již od 16.11.2017 poskytovány doplňky k obědům – BLP sladkosti a bezmléčné výrobky.V současné době se neuvažuje o navýšení cen za dietní stravu, je nutné vyřadit nepodstatné suroviny, jakými jsou doplňky k obědům. V případě jakékoliv změny Vás budeme opět včas informovat. Děkujeme za Vaše pochopení.

06.10.
2017

Poděkování strávníkům ze ZŠ ve Velké Chuchli

Vážení strávníci ze základní školy Charlotty Masarykové ve Velké Chuchli, velmi Vám děkujeme za slova chvály na složení a chuť pokrmů, kterými jste nás doslova zahrnuli. Velmi si Vašich pochvalných reakcí vážíme, snažíme se připravovat všechny pokrmy s nejlepším svědomím. Vaši dosavadní spokojenost se budeme snažit nezklamat i v budoucnu. Děkujeme mnohokrát. Kolektiv ŠJ Radotín.

25.09.
2017

Podzimní prázdniny 2017

Dovolujeme si informovat strávníky, že ve dnech 26.10.2017 - 27.10.2017 včetně jsou ve školách podzimní prázdniny. Jídelna není pro strávníky otevřena. Děkujeme za pochopení.

19.09.
2017

Dostačující kapacita jídelny pro školní rok 2017/2018

Vážení strávníci a zájemci o stravování v ŠJ Radotín, díky skvělé spolupráci škol se školní jídelnou jsme mohli uvolnit dostatečný počet míst pro nové strávníky. Od dnešního dne tedy uspokojíme všechny strávníky čekající v pořadníku na možnost přihlášení se ke stravování v režimu dotované stravy. Další zájemci o stravování budou moci využít našich služeb od měsíce října. Pro tento školní rok by měl být dostatek volných míst, jelikož drtivá většina nových strávníků je již přihlášena.
Zároveň důrazně žádáme o spolupráci stávající strávníky, aby jídelnu uvědomili neprodleně po svém odchodu ze školy a odhlásili se také ze stravování. Jídelna není napojena na žádný ze systémů škol, které by nám avizovali ukončení studia. Odhlášení ze stravování je povinností samotného strávníka. Rovněž žádáme, aby po ukončení studia byly zrušeny i trvalé příkazy ke stravování. Kvůli došlým platbám nemůžeme zrušit karty strávníka a tyto zbytečně blokují příjem nových zájemců. Děkujeme za Vaši spolupráci. Doufáme, že díky Vaší lepší spolupráci nebude již podobného opatření zařazování do pořadníku v budoucnosti potřeba.

19.09.
2017

Ředitelské volno na školách 29.9.2017

Z důvodu ředitelského volna na školách je jídelna v pátek 29.9.2017 pro strávníky uzavřena. Děkujeme za pochopení.

08.09.
2017

Informace k poskytování stravování při vyčerpané kapacitě

Vážení zájemci o stravování a stávající strávníci - jelikož je kapacita dotované stravy v současné době ve školní jídelně vyčerpána, snažíme se postupně uspokojit nové zájemce o stravování ihned po odhlášení strávníků, kteří se již v ŠJ Radotín nebudou stravovat.
Z důvodu převisu zájmu o stravování jsme byli nuceni přistoupit ke zrušení karet strávníků, kteří se zde nestravovali minimálně od začátku kalendářního roku 2017 bez udání důvodu. Tímto proto žádáme všechny strávníky, kteří si stále nezvykli na skutečnost, že odhlášení ze školy neznamená automatické odhlášení ze stravování, aby neprodleně informovali vedení jídelny. Toto je povinností každého strávníka. Potřebujeme okamžitě uvolnit a neblokovat místa pro zájemce, kteří se hodlají v jídelně pravidelně stravovat. Postupně zařazujeme nové zájemce o stravování podle uvolněných míst. Znovu prosíme nové zájemce o strpení. Tento proces nemůžeme urychlit bez jakékoliv spolupráce z druhé strany. Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost.

06.09.
2017

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ PRO ZÁJEMCE O STRAVOVÁNÍ

KAPACITA VOLNÝCH MÍST VYČERPÁNA!!!!

POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA LZE OBSADIT PRIOTNĚ POUZE NOVĚ NASTUPUJÍCÍCMI ŽÁKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY RADOTÍN. U OSTATNÍCH ZÁJEMCŮ PROSÍME O STRPENÍ, VEZMEME SI KONTAKT A V PŘÍPADĚ UVOLNĚNÍ MÍSTA KE STRAVOVÁNÍ V REŽIMU DOTACE OD STÁTU BUDEME JEDNOTLIVCE KONTAKTOVAT.
POKUD MÁTE I PŘESTO ZÁJEM O STRAVOVÁNÍ, JE MOŽNÉ SI DOČASNĚ ODEBÍRAT OBĚDY ZA CENU MENU 63 KČ.
DĚKUJEME ZA VAŠE POCHOPENÍ. VĚŘÍME, ŽE V NEJBLIŽŠÍ DOBĚ BUDETE POSTUPNĚ PODLE POŘADÍ USPOKOJENI.

24.08.
2017

Cena čipu na školní rok 2017 / 2018 + výdej obědů 4.9.2017

Vážení strávníci, cena bezkontaktního čipu se na nový školní rok nemění. Stále platí 140 Kč.
Výdej obědů dne 4.9.2017 proběhne v tradičním čase, tj. 11,45 - 14,00 hodin. Z hygienických a provozních důvodů nelze zohledňovat dřívější ukončení vyučování v jednotlivých třídách v první den výuky.
Pokud již dnes víte, že na oběd dne 4.9.2017 nepůjdete, informujte kancelář jídelny, aby vám oběd zbytečně nepropadl. Na internetu první den po prázdninách nelze odhlásit(viz info o způsobu odhlašování - sekce "O nás").
Všichni strávníci ze ZŠ Charlotty Masarykové - Velká Chuchle mají na den 4.9.2017 obědy dle dohody s vedením školy odhlášené. Děkujeme za pochopení.

04.07.
2017

Vrácení přeplatků na účty - červenec 2017

Vážení strávníci, dnes, tj. 4.7.2017, byl proveden hromadný příkaz k vrácení přeplatků na účty plátců, kteří si posílají zálohy na stravné trvalým/jednorázovým příkazem. Dne 7.7.2017 by měly být přeplatky převedeny na Vaše účty. U strávníků, kteří nechtěli přeplatky vracet, jsme dle dohody nechali na jejich kontech zachovány. Plátce, kteří obdrželi přeplatky zpět upozorňujeme, že koncem srpna 2017 bude nutné na další období obnovit trvalé příkazy nebo zaslat zálohu na měsíc září, aby mohli strávníci na oběd již 4.9.2017.
U plateb formou inkasa se přeplatky nevracejí (pouze u strávníků, kteří ukončili stravování), přeplatky budou využity při zadání inkasa na měsíc září 2017. Přejeme hezké prázdniny.

22.06.
2017

Cena čipu na nový školní rok 2017/2018

Cena bezkontaktního čipu na nový školní rok 2017/2018 je i nadále 140 Kč.
Upozorňujeme strávníky, že čipy se nevracejí!! V rámci prevence častých ztrát doporučujeme proškolit zvláště dětské strávníky o významu čipu a jeho ceně.

22.06.
2017

Výdej obědů 30.6.2017 + 4.9.2017

Informujeme strávníky, že výdej obědů dne 30.6.2017 z důvodu ukončení školního roku proběhne od 9,30 hodin do 12,30 hodin. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné prázdniny. Těšíme se na viděnou opět 4.9.2017 v tradičním čase výdeje 11,15 hodin až 14,00 hodin.

07.06.
2017

Žákům končícím školní docházku

Žádáme žáky, kteří končí školní docházku na zdejších školách, aby nahlásili v pokladně školní jídelny ukončení stravování a zrušili si trvalé příkazy k platbám. Pokud přecházejí žáci ZŠ na Gymnázium Oty Pavla, je nutné nahlásit přestup! Těmto strávníkům se podmínky stravování nemění do ukončení studia na gymnáziu.
Na konci školního roku 2016/2017 budou všem končícím ročníkům po vrácení přeplatků zrušeny karty strávníků. Rovněž budou karty zrušeny strávníkům, kteří celý školní rok nenavštěvovali jídelnu a neuvedli důvod. Kapacita žáků - dotované stravy - podléhá přísné kontrole, nemůžeme udržovat karty "nechodičům". U cizích strávníků se nic nemění.Děkujeme za Vaši spolupráci.

06.06.
2017

Přihlášky na školní rok 2017/2018

Přihlášky nových strávníků na školní rok 2017/2018 přijímáme od 19.6. do 30.6.2017 vždy mezi 8,30 a 14,00 hodinou.
Zájemci o stravování obdrží při předání podepsané přihlášky veškeré potřebné údaje v pokladně jídelny během přihlašování ke stravování. Cena čipu na nový školní rok se nemění, tj. 140 Kč. Čip se platí hotově na místě. Pokud strávník / zákonný zástupce nemůže vyřídit přihlášení ke stravování osobně, lze zaslat vyplněnou, podepsanou a naskenovanou přihlášku na e-mail školní jídelny info@sjradotin.cz . Všechny přihlašovací údaje, potřebné pro plynulý průběh stravování a plateb budou následně zaslány zpět na Váš e-mail. Podmínkou je pouze při první návštěvě přijít s částkou 140 Kč na zakoupení čipu k okénku pokladny a nahlásit jméno a třídu. Zakoupený čip bude strávníkům načten do databáze. Ihned po jeho načtení již lze odebrat první oběd.
Další přijímání přihlášek nových strávníků proběhne od 23.8.2017 ve stejném čase, tj. od 8,30 do 14,00 hodin.
Pokud budete žádat o dietní stravování, je nutné navštívit ŠJ osobně (zákonní zástupci) a vše prokonzultovat na místě.
Děkujeme.

23.03.
2017

Velikonoční prázdniny 2017

Vážení strávníci, dovolujeme si upozornit, že v době velikonočních prázdnin,tj. 13.4.2017, a Velikonočních svátků, tj. 14.4. a 17.4.2017, není školní jídelna otevřena pro strávníky. Přejeme všem krásné prožití svátků jara.

21.02.
2017

Jarní prázdniny 2017

Vážení strávníci, v době jarních prázdnin, tj. 13.3. - 17.3.2017, bude školní jídelna pro strávníky uzavřena. Děkujeme za pochopení, přejeme příjemné prázdninové zážitky.

11.01.
2017

Výdej obědů do jídlonosičů

Vážení strávníci, od 12.1.2017 jsme pro Vás připravili v rámci zlepšení kvality stravovacích služeb zdejší školní jídelny možnost si odebrat objednaný oběd do jídlonosiče také v době od 13,30 do 14,30 hodin u zadního vchodu do jídelny. Tato nadstandartní služba je určena strávníkům, kteří mimořádně nemohou vyzvednout oběd v dobu určenou pro výdej do jídlonosičů v prostorách jídelny. Podrobné informace a podmínky k výdeji obědů do jídlonosičů jsou k dispozici v kanceláři ŠJ a na webových stránkách, sekce "O nás". Věříme, že budete se službou spokojeni. Zároveň při předávání jídlonosiče v ranních hodinách prosíme o trpělivost, neboť personál jídelny je již pracovně vytížen a může chvilku trvat, nežli od Vás jídlonosič převezme. Děkujeme za Vaši spolupráci.

05.01.
2017

Respektování hygienických požadavků ve školní jídelně

Vážení strávníci, jelikož se začíná stávat pravidlem, že si převážně cizí strávníci vyžádají oběd do vlastního jídlonosiče i v době výdeje obědů pro žáky zdejších škol, upozorňuji, že hygienické požadavky platí pro všechna stravovací zařízení bez výjimky, zvláště přísně jsou pak dodržována ve stravovacích zařízeních pro děti a mládež. Žádáme tedy všechny strávníky o respektování hygienických požadavků organizace. Doneseným jídlonosičem ohrožujete v době výdeje celou připravenou várku pokrmů pro strávníky, kteří se stravují přímo v jídelně. Nedožadujte se po 12,00 hodině od pracovníků jídelny uložení pokrmů do jídlonosičů!!! Zaměstnanci byli znovu poučeni o zákazu vydávat obědy do donesených jídlonosičů po 12,00 hodině. Děkujeme za Vaši spolupráci a ohleduplnost při stravování ve zdejší školní jídelně. Naší prioritou je poskytovat kvalitní stravovací služby a maximálně zamezit vzniku onemocnění při činnostech epidemiologicky závažných, jakými je příprava pokrmů ve veřejném stravování.

04.01.
2017

Pololetní prázdniny 2017

Vážení strávníci, během jednodenních pololetních prázdnin dne 3.2.2017 bude jídelna pro strávníky uzavřena. Děkujeme za pochopení.

25.11.
2016

Vánoční prázdniny 2016

Vážení strávníci, v době vánočních prázdnin, tj. 23.12.2016 - 2.1.2017 včetně, je jídelna uzavřena. Strávníky, kteří platí zálohy na stravné formou inkasa upozorňujeme, že příkaz k úhradě vydá jídelna již 22.12.2016. Z Vašich účtů proběhne úhrada dne 23.12.2016. Přejeme všem hezké prožití svátků klidu a míru a těšíme se na Vás opět v novém roce 2017. Kolektiv ŠJ Radotín.

01.11.
2016

Ředitelské volno na školách 18.11.2016

Vážení strávníci, z důvodu ředitelského volna na školách bude jídelna v pátek 18.11.2016 pro strávníky uzavřena. Děkujeme za pochopení.

21.10.
2016

ODHLAŠOVÁNÍ OBĚDŮ

Upozorňujeme všechny strávníky, že odhlašovat obědy formou SMS lze pouze na mobilní telefon, nikoliv na záznamník pevné linky. Další možnosti odhlašování obědů formou namluvené zprávy dle pokynů v záznamníku nebo na e-mail jídelny do 7,00 hodin ráno, více info s sekci "O nás".

20.10.
2016

Potvrzení od lékaře pro dietní stravování v ŠJ Radotín

Vážení strávníci a zájemci o dietní stravování zde v jídelně, k žádosti o poskytování dietního stravování ve školní jídelně je nutné dodat dle vyhlášky 17/2015 Sb. potvrzení od praktického lékaře. Akceptujeme potvrzení od dietologa. Je rovněž nutná spolupráce zákonných zástupců přímo s pracovníky jídelny, nikoliv s jinými osobami, které v jídelně nepracují a nepřipravují obědy.

Vyhláška 17/2015 Sb., kterou se mění vyhláška 107/2005 Sb., §2, odstavec 4: "Strávníkům, jejichž zdravotní stav podle potvrzení registrujícího poskytovatele zdravotních služeb v oboru praktické lékařství pro děti a dorost vyžaduje stravovat se s omezením podle dietního režimu, může poskytovatel stravovacích služeb poskytovat školní stravování v dietním režimu (dále jen "dietní stravování"), a to v případě zařízení školního stravování za podmínek stanovených jeho vnitřním řádem a v případě jiné osoby poskytující stravovací služby v souladu s ujednáním o zajištění školního stravování."



Vnitřním řádem organizace jsou informace uvedené v sekci O nás a v Provozním řádu.

29.09.
2016

Podzimní prázdniny 2016

Vážení strávníci, dovolujeme si Vás upozornit na podzimní prázdniny od 26.10. do 27.10.2016 a státní svátek dne 28.10.2016. V tyto dny nebude školní jídelna otevřena pro strávníky. Děkujeme za pochopení.

02.09.
2016

Kontrola údajů na kartách strávníků

Důrazně žádáme všechny strávníky školou povinné (1.třída ZŠ – VI. ročníky na GOP), aby ve vlastním zájmu informovali vedení jídelny o správnosti údajů na svých kartách strávníka.
Jedná se především o žáky přihlášené ke stravování ve školním roce 2011/2012.


Veškeré údaje zkontrolujte na e-jídelníčku a změny nahlaste v pokladně nebo v kanceláři ŠJ Radotín.


Děkujeme za Vaši spolupráci. Podmínky o stravování lze prostudovat v sekci "O nás"


19.08.
2016

Přihlašování nových strávníků, cena čipu na rok 2016/2017

Přihlašování nových strávníků ke stravování do školní jídelny Praha - Radotín je možné od 22.8.2016 do 31.8.2016 8,30 až 14,00 hodin. Ve stejném čase je možné přihlásit strávníky v prvním týdnu měsíce září. Od 5.9.2016 je možné přihlašování v otevírací době pokladny ŠJ Radotín nebo na základě předešlé dohody.

Cena bezkontaktního čipu na školní rok 2016/2017 je 140 Kč. Platba za čip se provádí pouze hotovosti.

08.07.
2016

Vrácené přeplatky - neexistující čísla účtů

Všem strávníkům důrazně připomínáme, že je nutné hlásit jakoukoliv změnu údajů, potřebných ke komunikaci mezi jídelnou a strávníkem. Především se jedná o včasné hlášení změn čísel vašich účtů pro plynulou práci personálu jídelny. Informace v sekci O nás, bod č. 5.
Opět se vrátily nedoručitelné přeplatky. Bohužel se tak děje každoročně. Uvítáme lepší spolupráci ze strany zákonných zástupců. Děkujeme za pochopení.

04.07.
2016

Vrácení přeplatků na účty - červenec 2016

Vážení strávníci, dne 1.7.2016 byl proveden hromadný příkaz k vrácení přeplatků na účty plátců, kteří si posílají zálohy na stravné trvalým/jednorázovým příkazem. Dnes, tj. 4.7.2016, by měly být přeplatky převedeny na Vaše účty. U strávníků, kteří nechtěli přeplatky vracet, jsme dle dohody nechali na jejich kontech zachovány. Plátce, kteří obdrželi přeplatky zpět upozorňujeme, že koncem srpna 2016 bude nutné na další období obnovit trvalé příkazy nebo zaslat zálohu na měsíc září, aby mohli všichni strávníci na oběd již 1.9.2016.

U plateb formou inkasa se přeplatky nevracejí (pouze u strávníků, kteří ukončili stravování), případné přeplatky budou využity při zadání příkazu na měsíc září 2016. Přejeme hezké prázdniny. Kolektiv ŠJ Radotín.

28.06.
2016

Letní prázdniny

Všem našim strávníkům přejeme krásné léto a hodně radovánek bez úrazu. Děkujeme za Vaši přízeň, v novém školním roce se těšíme na další spolupráci s Vámi.
1.9.2016 zde budeme opět pro Vás v tradičním čase, tj. od 11,15 do 14,00 hodin. Kolektiv ŠJ Radotín.

27.06.
2016

Žákům končícím školní docházku

Žádáme žáky, kteří končí školní docházku na zdejších školách, aby nahlásili v kanceláři školní jídelny ukončení stravování a zrušili si trvalé příkazy k platbám. Pokud přecházejí žáci ZŠ na GOP, je nutné nahlásit přestup!
Na konci školního roku 2015/2016 bude těmto žákům karta strávníka zrušena.
Rovněž bude karta zrušena strávníkům, kteří celý školní rok nenavštěvovali jídelnu a neuvedli důvod. Musíme dodržovat kapacitu strávníků, kteří mají dotovanou stravu. U cizích strávníků se nic nemění.Děkujeme za Vaši spolupráci.

13.06.
2016

Cena čipu na nový školní rok 2016/2017

Vážení strávníci, cena bezkontaktního čipu se na nový školní rok nemění. Stále platí 140 Kč.
Zájemcům o stravování v novém školním roce si dovolujeme připomenout, že od 24.6.2016 je možné podávat přihlášky ke stravování bez čekání v dlouhých frontách!! Více v aktualitách ze dne 18.5.2016.

27.05.
2016

Obědy pro děti - poskytnutí finančního daru od společnosti Women for Women o.p.s.

Vzhledem ke změnám způsobu zajištění finančního daru pro nezletilé žáky ZŠ od společnosti Women for Women si dovolujeme informovat, že na školní rok 2016/2017 bude možné žádat o příspěvek ve dvou fázích a to na rok 2016 a 2017 zvlášť. Pro případné poskytnutí 1. finančního daru je nutné podat žádost u společnosti od 1.6.2016 do 30.9.2016.


Další důležitou změnou oproti minulým obdobím je vrácení přeplatků zpět na transparentní účet společnosti, tzn., že se přeplatky jednotlivých strávníků již nebudou převádět do dalšího školního roku.
Ostatní podmínky žádosti o poskytnutí finančního daru jsou totožné s podmínkami uvedenými v této sekci dne 14.9.2015.Děkujeme. Více informací na www.obedyprodeti.cz.

18.05.
2016

Přijímáme přihlášky ke stravování od 24.6.2016

Přihlášky ke stravování na nový školní rok 2016/2017 přijímáme od 24.6.2016 do 30.6.2016 vždy mezi 8,30 a 14,00 hodinou. Zájemci o stravování obdrží při předání podepsané přihlášky veškeré potřebné údaje v pokladně jídelny během přihlašování ke stravování. Cena čipu na nový školní rok se nemění, tj. 140 Kč. Čip se platí hotově na místě. Pokud strávník / zákonný zástupce nemůže vyřídit přihlášení ke stravování osobně, lze zaslat vyplněnou, podepsanou a naskenovanou přihlášku na e-mail školní jídelny info@sjradotin.cz . Všechny přihlašovací údaje, potřebné pro plynulý průběh stravování a plateb budou následně zaslány zpět na Váš e-mail. Podmínkou je pouze při první návštěvě přijít s částkou 140 Kč na zakoupení čipu k okénku pokladny a nahlásit jméno a třídu. Zakoupený čip bude strávníkům načten do databáze. Ihned po jeho načtení již lze odebrat první oběd. Další přijímání přihlášek ke stravování proběhne od 22.8.2016 ve stejném čase, tj. od 8,30 do 14,00 hodin. Pokud budete žádat o dietní stravování, je nutné navštívit ŠJ osobně (zákonní zástupci) a vše prokonzultovat na místě s vedením jídelny. Děkujeme.

19.04.
2016

Žákům maturitních ročníků a žákům ZŠ přijatým na GOP

Prosíme všechny žáky, kteří končí studium na GOP, aby nahlásili v kanceláři školní jídelny ukončení stravování.

Rovněž žádáme žáky ZŠ, kteří budou oficiálně přijati na GOP, aby nahlásili přestup. Karta strávníka i čip těmto žákům bude platit dále po celou dobu studia na GOP.

U ostatních žáků bude zrušena karta strávníka na konci školního roku 2015/2016 v případě, že celý školní rok jídelnu nenavštěvují bez uvedení důvodu (více v sekci "O nás"). Děkujeme za Vaši spolupráci.

07.04.
2016

Výzva pro strávníky a zákonné zástupce využívající dietní stravování v ŠJ

Vážení strávníci, tento apel je směrován především strávníkům a jejich zákonným zástupcům, kteří si v jídelně požádali o poskytování dietního stravování s diagnostikovanou celiakií. Žádáme Vás o uvědomělost v souvislosti se znalostí cen za bezlepkové suroviny, ze kterých personál připravuje pokrmy pro tento druh diety bez navýšení cen za obědy. Jelikož se v jídelně od února 2016 používají na výdej diet barevně odlišené talíře, lze velmi snadno rozpoznat i laickým okem, že dietáři si přípravy dietní stravy celkově moc neváží a vracejí porce pokrmů nedojedené nebo dokonce nedotčené. Jelikož se jedná v případě celiakie o cenově i časově nákladnou přípravu, dovoluji si upozornit především rodiče, aby se více zajímali o konzumaci svých potomků ve veřejném stravování a konzultovali s nimi jejich povinnosti, které jim vyvstávají v souvislosti s dodržováním diety mnohdy po celý život. Každý strávník s bezlepkovou dietou si musí uvědomit, že je zodpovědný sám za své zdraví. Rovněž se dotknu problému přebírání doplňků k obědům. Převzít cokoliv u výdejního pultu v jednoporcovém balení (především jogurty, sušenky apod.) strávník s celiakií nemůže, aniž by si přečetl složení surovin. Stejným způsobem postupuje i v obchodě při výběru potravin a surovin vhodných pro tento druh diety nebo při pobytu v jiném stravovacím zařízení (restaurace, pobyt na škole v přírodě, dovolená apod.). Není v silách personálu v množství 1000 strávníků denně zjišťovat, jestli si jednotlivci převzali či vyměnili během pobytu v jídelně s někým pokrm nebo doplněk k němu. Prosíme proto o spolupráci strávníky i jejich zákonné zástupce. Poskytujeme stravovací služby, nikoli hlídání dětí. V dospělosti se budou muset o sebe postarat samy, rodiče myslete na tuto skutečnost již dnes. Děkujeme za Vaše pochopení.

24.02.
2016

II. výzva pro dietáře

Žádáme strávníky a jejich zákonné zástupce, kteří požádali o dietní stravování a dosud nepředali potvrzení od lékaře o nařízené dietě, aby tak neprodleně učinili. V opačném případě budou strávníci s nepotvrzenou dietou po jarních prázdninách zařazeni mezi ostatní strávníky. Děkujeme.

04.02.
2016

Rozšířený výdej obědů

Vážení strávníci, dovolujeme si vás informovat o zprovoznění dalšího výdejního okna na základě požadavku především ze strany strávníků Gymnázia Oty Pavla. Třetí výdejní okno bude v provozu vždy od 13,00 hodin do konce výdeje, tj. do 14,00 hodin z důvodu největší frekvence strávníků v prostorách školní jídelny a jejich rychlejšího odbavení. Věříme, že strávníci již nebudou mít pocit, že čekají příliš dlouho na výdej obědů a na odpolední vyučování nebo do kroužků přijdou včas. Zároveň prosíme strávníky o spolupráci ve smyslu odkládání použitého inventáře v době od 13,00 hodin na místa k tomu určená, neboť se musela z důvodu rozšíření výdeje zohlednit organizace práce v kuchyni celkově. Místa určená k odkládání inventáře jsou viditelně označena. Vitríny, umístěné v prostorách jídelny jsou určené k odebírání doplňků k obědu (moučníky, kompoty, saláty). Upozorňujeme, že každému strávníkovi náleží pouze jedna porce doplňku, uvedeného v JL pro všechny strávníky (zákusek/nápoj). Doplňky uvedené u pokrmů č. 2 budou i nadále vydávat pracovníci kuchyně zároveň s obědem u výdejního okna. Strávníci s bezlepkovou dietou obdrží doplněk k obědu tradičně přímo u výdejního okna. Přejeme příjemný pobyt v jídelně během Vaší návštěvy.

30.01.
2016

Dietní stravování v ŠJ Radotín

Zaměstnanci Školní jídelny Praha – Radotín připravují následující druhy diet, uznané Sekcí výživy a nutriční péče ČAS, MŠMT, MZČR, Asociací zřizovatelů školních jídelen a Společností pro výživu: Diabetická dieta, Bezlepková dieta, Šetřící dieta. V jídelníčku se upravují informace pouze pro dietu bezlepkovou, ostatní jmenované diety jsou vysoce individuální, kdy je třeba úzce spolupracovat s dietologem a lékařem konkrétního strávníka. Na základě jeho rozhodnutí a potvrzení o nařízení diety zákonný zástupce předává potřebné informace zároveň se žádostí o dietní stravování vedení školní jídelny. K dietnímu stravování ve školní jídelně je nutná podepsaná žádost o poskytování dietní stravy (v kanceláři ŠJ), kopie potvrzení lékaře o nařízené dietě a spolupráce zákonných zástupců s vedením jídelny. Pokud zákonný zástupce požádá o možnost stravování jeho potomka v jídelně, musí si být plně vědom možných zdravotních následků a řádně proškolit svého potomka o jeho povinnostech při stravování v kolektivu společně se „zdravými“ dětmi. Cena za obědy pro bezlepkovou stravu se z důvodu nízkého počtu žádostí o dietní stravování zatím nemusí upravovat směrem vzhůru. O případném navýšení cen za poskytování bezlepkové diety budeme zákonné zástupce včas informovat.

28.01.
2016

Pololetní prázdniny 29.1.2016

Vážení strávníci, dne 29.1.2016 je jídelna z důvodu pololetních prázdnin na školách pro strávníky uzavřena. Děkujeme za pochopení.

07.10.
2015

Dodání zbývajících přihlášek ke stravování

Žáci, kteří dosud nedodali přihlášky ke stravování, se dostaví do pokladny ŠJ a odevzdají je hospodářce do podzimních prázdnin, tj. 27.10.2015!!!!!
Žák, který neodevzdal přihlášku, bude vyzván zablokovaným obědem k nápravě a po předání přihlášky mu bude oběd opět uvolněn k odběru (info 20.5.2015 na wwww.sjradotin.cz - aktuality).Děkujeme za Vaši spolupráci.

14.09.
2015

Obědy pro děti - poskytnutí finančního daru od společnosti Women for Women o.p.s.

Školní jídelna Praha – Radotín nabízí v případě potřeby zajištění stravování nezletilých dětí z rodin, navštěvujících základní školu v Radotíně, které se dlouhodobě ocitly v tíživé životní situaci. Děti z těchto rodin mají možnost stravování ve zdejší jídelně po celý školní rok.
Představení projektu Obědy pro děti:
- „Cílem projektu Obědy pro děti je pomoci dětem, které se ocitly v takové životní situaci, kdy si jejich rodiče nemohou dovolit zaplatit jim obědy ve školních jídelnách. Dětem, jejichž situace je dlouhodobá, které nemají vidinu zlepšení situace, a pro které mohou být obědy ve školní jídelně mnohdy jediným, pravidelným teplým jídlem, ač se rodiče tuto situaci snaží řešit.“ (zdroj: http://www.obedyprodeti.cz/o-projektu )
- partnerem jsou v tomto projektu základní školy, popř. školní jídelny, které jsou samostatné příspěvkové organizace
- Zásadně se neposkytuje finanční příspěvek přímo rodinám dětí
- Pomoc je poskytována přímo prostřednictvím základních škol/ jídelen na základě darovací smlouvy na celý školní rok tak, aby pomoc nemohla být zneužita
- Děti mají uhrazeny obědy až do konce školního roku
Jak postupuje ŠJ Radotín?
- Školní jídelnu osloví zákonný zástupce, který o své děti pečuje, ale nemůže si dovolit platit obědy, případně kurátor rodiny
- Školní jídelna si vyžádá písemné potvrzení životní situace rodiny od jejího kurátora jako podklad k uzavření darovací smlouvy se společností Women for Women o.p.s. (dále jen WW), která poskytuje finanční dary k úhradě obědů konkrétním strávníkům na celý školní rok
- Rodiče dětí podepíší prohlášení o jejich nezletilosti
- Vedení jídelny připraví žádost o úhradu obědů pro nezletilé žáky včetně příloh – doporučení úhrady obědů od kurátora rodiny s popisem její životní situace, identifikační údaje dětí, kontakt na základní školu, přesný rozpis částek stravného pro jednotlivé děti na celý školní rok
- Po zaslání žádosti společnosti WW proběhne posouzení adekvátnosti poskytnutí finančního daru
- Po schválení poskytnutí daru zašle WW do ŠJ Návrh darovací smlouvy
- Vedení ŠJ podá žádost o schválení převzetí finančního daru pro konkrétního žáka zřizovateli
- Po odsouhlasení zřizovatelem proběhnou podpisy darovací smlouvy na přesnou částku, kterou následně zašle WW na účet školní jídelny
- Vedení ŠJ zaúčtuje poskytnutou částku na účet strávníka a odešle zpět do WW potvrzení o tomto kroku
- V případě řádného odhlášení obědů dle regulí ŠJ se převádějí zbylé poskytnuté prostředky na další stravovací období, rodiče nemohou vymáhat prostředky v rámci vrácení přeplatku
Chcete přispět?
- dárce finančního příspěvku má přesný přehled o poskytnutých finančních prostředcích, zasláním vyplněného kontaktního formuláře se můžete zaregistrovat také a pomoci potřebným (zdroj: http://www.obedyprodeti.cz/chci-take-prispet )
- výhodou je možnost sledování aktuálního pohybu na transparentním účtu (http://www.obedyprodeti.cz/transparentni-ucet )

18.08.
2015

Dokončení přístavby ke školní jídelně

Vážení strávníci, dovolujeme si Vás informovat o probíhajícím rozšíření školní jídelny z důvodu zvýšení kapacity strávníků od nového školního roku 2015/2016. Jedná se o přístavbu šatny k jídelně v prostorách původního přístřešku u vchodu a rozšíření jídelny do prostor původní šatny. Přístavba by měla být dokončena v polovině září 2015. Vstup do jídelny bude zatím kolem nedokončené šatny, doporučujeme proto, aby si především žáci z bezpečnostních a provozních důvodů nechávali do té doby své věci v šatně školy / gymnázia. Čipy budou rovněž do doby dokončení přístavby aktivní pouze u terminálu a výdeje obědů. Do prostoru rozšířené jídelny budou přidány jídelní stoly během měsíce září 2015. Prosíme o Vaši spolupráci a přizpůsobení svého chování v jmenovaném termínu během pobytu ve školní jídelně. K nahlédnutí je zveřejněný návrh rozšířené jídelny na stránkách MČ Praha 16 ze dne 3.7.2015 (http://www.mcpraha16.cz/Skolni-jidelna-se-rozsiri.html). Děkujeme ještě jednou za Vaši spolupráci a pochopení, kolektiv ŠJ Radotín.

03.07.
2015

Vrácení přeplatků na běžné účty - červenec 2015

Vážení strávníci, dne 2.7.2015 byl proveden hromadný příkaz k vrácení přeplatků na běžné účty plátců záloh na stravné. Dnes, tj. 3.7.2015, by měly být přeplatky převedeny na Vaše účty. U strávníků, kteří nechtěli přeplatky vracet, dle dohody byly přeplatky na Vašich kontech zachovány. U plateb formou inkasa se přeplatky nevracejí, případné přeplatky budou systémem využity při zadání příkazu na měsíc září 2015. Nedoplatky na inkasních účtech (info ze dne 1.6.2015) z června se rovněž promítnou do záloh na září 2015. Přejeme hezké prázdniny. Kolektiv ŠJ Radotín.

13.05.
2015

Zálohy na dotovanou stravu - noví strávníci, školní rok 2015/2016

Prosíme žáky/zákonné zástupce, aby včas zajistili podání přihlášky ke stravování od září 2015 ve Školní jídelně Praha – Radotín na školní rok 2015/2016 a získali tak potřebné údaje k včasnému zadání platebních příkazů. Podat přihlášku ke stravování lze v měsíci červnu a poslední týden v srpnu od 24.8.2015 v době 8,30 - 14,00 hodin.

Délka vyřízení přihlášky a s tím spojená administrativa – 5 min./osoba. Prosíme o předem vyplněné přihlášky (na webu), zkrátíte čekání sobě i ostatním. Od 1.9.2015 budou mít nárok na oběd pouze strávníci, kteří zálohy uhradili včas. Ostatní mohou na oběd až po zaplacení potřebné zálohy na účet školní jídelny a předání potvrzení o příkazu k platbě do pokladny ŠJ Radotín (e-mailem, osobně, do schránky).

Z bezpečnostních důvodů se nebudou přijímat zálohy na dotovanou stravu v hotovosti. Děkujeme za pochopení. Více informací o stravování v sekci "O nás"

07.05.
2015

Končící ročníky GOP 2015

Prosíme žáky GOP, kteří v tomto školním roce skládají maturitní zkoušku a jídelnu již navštěvovat nebudou, aby se dostavili do pokladny školní jídelny a obědy si odhlásili. Bude jim zajištěno vrácení přeplatku zpět na aktuální číslo účtu - potvrdí jeho aktuálnost hospodářce - nebo vyrovnají případné nedoplatky za stravování v hotovosti. Rodiče prosíme o zrušení trvalých příkazů, karty strávníků budou po vyrovnání finančních prostředků zrušeny.
Děkujeme za spolupráci, ke zkouškám přejeme pevné nervy a připravenost a do další etapy Vašeho života mnoho osobních a studijních úspěchů na VŠ či pracovní místo, o kterém jste snili. Kolektiv ŠJ Radotín.

17.02.
2015

Nový vzhled webových stránek

Vážení strávníci, dovolujeme si Vás upozornit na změnu vzhledu webových stránek ŠJ Radotín, která bude aktuální od 18.2.2015. Jedná se o lepší přehled a snadnou orientaci v informacích o školní jídelně. Věříme, že s novou verzí budete velmi spokojeni. Kolektiv ŠJ Radotín.

12.02.
2015

Platby stravného po termínu splatnosti

Vážení strávníci, vzhledem k narůstajícím pozdním platbám záloh na stravné prosíme vždy o zaslání potvrzení na e-mail školní jídelny (uvedeno v bodě č.6.1 obecných informací), aby bylo zajištěno stravování Vašich dětí co nejdříve po zadání příkazu. Systém neumožňuje okamžitě po převedení platby na účet jídelny tuto zaúčtovat, nýbrž až v den následující. Přesto, že mnozí z Vás mají stejnou banku jako jídelna, není pravdou, že peníze dorazí na účet během několika minut. Zaúčtování plateb je tedy zpožděno cca o dva dny od zadání příkazu k úhradě. Děkuji za Vaši spolupráci, Z. Ondrušová, ŠJ Radotín.

16.12.
2014

Skladba pokrmů v ŠJ Radotín

Vážení strávníci, jelikož se zvláště u starších žáků množí poznámky ve smyslu "radši jdeme na pizzu, tohle se nedá ž...", ráda bych uvedla na pravou míru, že k tvorbě JL ve zdejší školní jídelně se používají následující receptury:




- Anna Packová a kol., Ve škole nám chutná, Akademické nakladatelství CERM, s.r.o. Brno, 2005, ISBN 80-7204-394-3




- Kolektiv autorů pod vedením Ing. Evy Šulcové, Receptury pokrmů pro školní stravování 1 + 3. díl, Společnost pro výživu, 2007, ISBN 978-80-239-8912-0, 978-80-239-8910-6




- Receptury pokrmů pro školní stravování I – III. díl, vydal: Společnost pro výživu 2007/>



- Labužníci ve školních jídelnách I. – II. díl, Cábová Hana, Středisko služeb školám Zlínského kraje 2003/>



- Receptury – rybí kuchařka, Tomaschová Marcela a Valečka Jiří, Nowaco 2002 ISBN 80-238-5657-X/>



- Vegetariánská kuchařka, Havlů Karin, Nakladatelství Vyšehrad 2002, ISBN 80-7021-520-8/>



- Zelenina v zimním jídelníčku, Adam Cornelia, Nakladatelství Ikar 2002, ISBN 80-249-0086-6/>



- Luštěniny od A do Z, Mayer Miroslav, Vydavatelství Víkend 2000, ISBN 80-7222-140-X/>



Prosím zároveň tímto, aby si strávníci pozorně přečetli vyhlášky a nařízení týkající se skladby jídel a dodržování nutričních hodnot (čísla zákonů a vyhlášek v úvodu obecných informací), dále doporučuji sledovat www.jidelny.cz, na jejichž stránkách se můžete od odborníků na zdravou výživu dozvědět v odpovědích na dotazy rodičů, jak funguje školní stravování.




Strávníci žádali o velké změny dne 20.1.2013, které byly v drtivé většině vyslyšeny. Změny lze porovnat s dokumentem, zveřejněným na https://www.facebook.com/jidelnaradotin?ref=stream, na jehož základě byla založena také Stravovací komise. Tolik vyjádření k poznámkám žáků na kvalitu pokrmů ve školní jídelně.




S pozdravem Z. Ondrušová, ředitelka ŠJ Radotín.

15.12.
2014

Vstup do prostor školní jídelny

Vážení strávníci,

dne 18.12.2014 bude nainstalován na vstupní dveře do jídelny snímač čipů, abychom alespoň minimálním způsobem snížily nebezpečí vstupu neoprávněných osob do prostor jídelny z důvodu ochrany strávníků při konzumaci oběda.

Informace o vstupu do jídelny je zakomponována jak do Obecných informací, tak i do Provozního řádu jídelny (více na www.sjradotin.cz nebo na nástěnce u vchodu do školní jídelny).

Z tohoto opatření vyplývá povinnost každého strávníka nosit vlastní čip a zároveň jeho odpovědnost za případné umožnění vstupu neznámým osobám do prostor jídelny na vlastní čip.

Situace v jídelně je monitorována, bude tedy dohledatelný případný viník, který poruší pravidla vstupu do jídelny. Pro rodiče platí čekání na své ratolesti před jídelnou dle podmínek Provozního řádu.

Děkuji za pochopení, s pozdravem Zuzana Ondrušová, vedoucí ŠJ Radotín.

04.12.
2014

Navýšení cen stravného 2015

Vážení strávníci, z důvodu průběžně se zvyšujících cen surovin potřebných k přípravě obědů je školní jídelna nucena navýšit cenu stravného. Jedná se o navýšení částky za stravné u všech kategorií následovně:
Dotovaná strava – žáci škol:
Skupina A………23 Kč
Skupina B………25 Kč
Skupina C………26 Kč
Ostatní strávníci:
Dospělí cizí…….. 63 Kč
Jídlonosiče………62 Kč
Penzisté……….... 60 Kč
Vybrané finanční prostředky budou sloužit k nákupu surovin, kterými jídelníček více zpestříme. Děkujeme za pochopení, věříme, že budete i nadále spokojeni s poskytovanými stravovacími službami ve Školní jídelně Praha - Radotín. Zároveň prosíme strávníky a jejich zákonné zástupce, aby na měsíc leden 2015 změnili částky na trvalých příkazech, pokud zadaná stávající částka nepokryje navýšení stravného od 1.1.2015. S pozdravem Zuzana Ondrušová,vedoucí ŠJ

11.11.
2014

Registrace do nové verze e-jídelníčku

Vážení strávníci, pro přihlášení do nové verze doporučujeme dodržovat přesný postup uvedený v informacích na vstupní stránce nové verze e-jídelníčku. Přidávám výňatek z pokynů k registraci, sekce pro strávníky:


"Pro vstup do nové verze e-jidelnicek.cz se zaregistrujete svým platným e-mailem a heslem, které si zvolíte sami. Po potvrzení e-mailu naším systémem (rozuměj Altisima) si ke svému uživatelskému účtu připojíte strávníka zadáním čísla jídelny - 11162 (v dolní části lístečku s přihlašovacími údaji ze ŠJ), přihlašovacího jména strávníka (na lístečku s přihlašovacími údaji) a nakonec zadáním PIN kódu (na lístečku s přihlašovacími údaji)".


V případě nejasností již budete muset kontaktovat přímo firmu Altisima jako správce Vašich účtů, ke kterým se již nyní z jídelny nedostaneme pro případnou kontrolu nejasností z Vaší strany. Děkuji za pochopení, s pozdravem Zuzana Ondrušová, vedoucí ŠJ Radotín.

10.11.
2014

Obnovené stránky e-jidelnicek.cz

Vážení strávníci a zákonní zástupci,

během víkendu došlo k avizované změně vzhledu e-jídelníčku. Abyste mohli využívat služeb tohoto serveru, je nutné se zaregistrovat a následně pak pracovat se svým účtem i přes mobilní telefony či tablety apod. Upozorňujeme, že vstup na své účty do e-jídelníčků si tvoříte sami, jídelna již nebude mít možnost Vám sdělit Vámi zadané údaje. Doporučujeme proto si pečlivě zvolit hesla pro vstup na Vaše účty. Rovněž doporučujeme velmi pozorně pročíst informace o spravování svých účtů na e-jídelníčku. Od dnešního dne je již zpřístupněna informace o obsahu alergenů dle požadavků EU, každý strávník má tedy možnost si vybírat již pohodlně dle svých zdravotních možností i z domova.

Přejeme Vám všem spokojenost s novou a pro Vás jistě lepší verzí e-jídelníčku. S pozdravem Z. Ondrušová, vedoucí ŠJ Radotín.

04.11.
2014

Výsledek jednání o neutěšené situaci při výdeji ve školní jídelně

Vážení strávníci a zákonní zástupci,dne 3.11.2014 se sešli na Radnici MČ Praha 16 vedoucí pracovníci ZŠ, GOP a ŠJ s panem Mgr. Knotkem ke koordinační schůzce ohledně řešení problému s plynulým provozem jídelny během výdeje obědů zvláště v poslední hodině výdeje. Výsledkem je dohoda, která obnáší následující: - žáci GOP budou do jídelny vcházet nejdříve ve 13.25 hodin - žáci ZŠ ve 3. ročnících budou nosit svoje čipy na krku a pokrmy si vyzvednou najednou na podnosy, nebudou se tedy vracet k výdejnímu oknu několikrát a zdržovat nejen sebe, ale i ostatní strávníky - jídelna zajistí dostatek podnosů pro plynulé odbavení všech strávníků zvláště během poslední hodiny výdeje. Takto se všechny strany dohodly a zavázaly se k dodržování jednotlivých bodů během školního roku 2014/2015.Dále žádáme strávníky, aby ve školní jídelně dodržovali společenská pravidla, předejdou tak nepříjemnostem a případnému vykázání z jídelny v případě, že poruší Provozní řád školní jídelny. Právo vykázat strávníka nedodržujícího pravidla v jídelně během oběda, má kterýkoliv z pracovníků školní jídelny. Především žáci s vulgárním chováním vůči personálu jídelny budou vykazováni okamžitě bez možnosti konzumace objednaného oběda. Věříme, že společenská pravidla budete dodržovat. Zpříjemníte pobyt v jídelně nejen sobě, ale i ostatním spolužákům, kterým mnohdy není chování jednotlivců příjemné a oprávněně si stěžují. Děkujeme za pochopení, kolektiv ŠJ Radotín.

31.10.
2014

Nefunkční e-jídelníček - upgrade software pro internetové objednávky

Vážení strávníci a zákonní zástupci,

v nejbližších dnech proběhne upgrade software pro internetové objednávky jídel přes e-jídelníček.
Z tohoto důvodu nebude e-jídelníček od 7.11.2014 do 10.11.2014 přístupný na internetu.
Děkujeme za pochopení, Z. Ondrušová, vedoucí školní jídelny.

08.10.
2014

Kontrolní oběd ve školní jídelně

Vážení strávníci, dne 3.10.2014 proběhl ve školní jídelně kontrolní oběd za přítomnosti všech členů Stravovací komise. Výsledek můžete shlédnout v příloze. Z. Ondrušová, vedoucí ŠJ Radotín.

Kontrolni_obed_ve_skolni_jidelne

18.09.
2014

Alergeny v JL

Vážení strávníci, dnešním dnem začíná školní jídelna uvádět obsah alergenů v jednotlivých pokrmech také na webových stránkách ve znění, v jakém to ukládá Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č.1169/2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Alergenů je celkem 15, budou vypsány v podobě, která je shodná s popisem alergenů v objednávkovém terminálu. Platnost nařízení je účinná v ČR od 13.12.2014, do té doby správce stravovacího systému Altisima upraví možnosti zadávání jídelníčku tak, aby do zmíněného data byly vypsané alergeny vidět také na e-jídelníčku. Do té doby mějte, prosím, trpělivost. Správce nespravuje pouze naši jídelnu, ale mnoho dalších v celé České republice, úprava a nastavení systému probíhá hromadně.

Děkuji za pochopení, Z. Ondrušová, vedoucí ŠJ Radotín

05.09.
2014

Zpožděné platby příspěvků na stravné

Prosíme všechny rodiče a zákonné zástupce, aby dodržovali termíny zálohových plateb příspěvků na stravování podle podmínek popsaných v obecných informacích. Pokud se stane, že rodič / zákonný zástupce termín k zaplacení zálohy nedodrží a trvá na okamžitém stravování svého dítěte, je třeba zaslat na e-mail školní jídelny potvrzení od Vaší banky o převzetí požadavku na transakci. Jinak nebudou obědy uvolněné pro odběr z důvodu narůstajících nedoplatků.
V případě platby složenkou prosíme vhodit kontrolní ústřižek do schránky školní jídelny u nástěnky v chodbě před jídelnou(nikoliv do schránky pro družinu!!!). Další možnost je vlepit ústřižek dítěti do notýsku, který nám ve spolupráci s družinářkami předá ke kontrole pro zaúčtování platby. Děkujeme za Vaši spolupráci, Z. Ondrušová, vedoucí školní jídelny.

27.08.
2014

Cena bezkontaktního čipu 2014/2015

Vážení strávníci, od nového školního roku 2014/2015 je cena bezkontaktního čipu stanovena na 140 Kč (jedná se pouze o náklady uhrazené dodavateli). Čip zůstává strávníkovi po celou dobu jeho stravování ve školní jídelně, včetně případného přechodu ze Základní školy Radotín na zdejší Gymnázium Oty Pavla. V případě ztráty čipu je nutné ztrátu nahlásit v pokladně školní jídelny a zakoupit čip nový (více v obecných informacích).
Z. Ondrušová, vedoucí ŠJ.

12.08.
2014

Začátek školního roku 2014/2015

Vážení strávníci, jelikož za několik dnů začíná nový školní rok, zde je několik zásadních informací, týkajících se období srpen a září 2014: - v posledním týdnu měsíce srpna 2014 lze zajišťovat přihlašování nových strávníků a zakoupení čipů od 8,30 hodin do 14,00 hodin v pokladně školní jídelny, platby na září prosíme zadat včas, nejdéle do 22.8.2014. Dotovanou stravu placenou hotově nepřijímáme (viz obecné informace bod č. 6.3) - první týden v září lze zajišťovat přihlašování strávníků od 8,30 hodin do 15,00 hodin za stejných podmínek jako v srpnu. V prvním týdnu se připravuje pouze jedna varianta pokrmů z důvodu zatím předem neurčitého počtu strávníků z důvodu nástupu nových strávníků ke stravování. Prosíme, v zájmu plynulého vyřízení nových přihlášek, přijďte s již vyplněnou a podepsanou přihláškou (lze vytisknout z webové stránky), aby nevznikaly zbytečné fronty. Vyřízení přihlášky ke stravování se všemi potřebnými formalitami trvá cca 3 minuty/osoba. Děkujeme za pochopení, přejeme krásný konec prázdnin a těšíme se na Vás 1.9.2014 v tradičním výdejním čase 11,15 -14,00 hodin. Kolektiv ŠJ Radotín.

02.07.
2014

Informace o zaslání přeplatků zpět na běžné účty 2014

Vážení strávníci, rády bychom Vás informovaly, že dnes, tj. 2.7.2014, byl zadán příkaz na vrácení přeplatků z běžných účtů zpět na účty strávníků (zákonných zástupců), ze kterých během školního roku přicházely pravidelné platby. Zároveň jsme vracely na účty sporožirové pouze strávníkům, kteří měli vysoké přeplatky. Do konce tohoto týdne by měly být přeplatky zpět na Vašich účtech. Ostatním necháváme stabilně přeplatky na sporožirových účtech, abychom společně předešli případné platební neschopnosti plátců na měsíc září 2014 a Vaše ratolesti mohly hned od 1.9.2014 na oběd a zbytečně nestrádaly především malé děti, navštěvující družinu.
Děkujeme za pochopení, přejeme všem našim strávníkům hezké prožití letních prázdnin.
Z. Ondrušová, vedoucí a K. Loeblová, hospodářka školní jídelny.

24.06.
2014

Nový vzhled e-jídelníčku

Vážení strávníci,
v posledním týdnu školního roku 2013/2014 proběhne zkušební provoz aktualizace e-jídelníčku z důvodu Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č.1169/2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Nařízení nabývá v České republice účinnosti dne 13.12.2014, avšak firma, jež spravuje stravovací program ve školní jídelně (Altisima), se zavázala, že se přizpůsobí Nařízení dříve a zprovozní novou verzi e-jídelníčku již během srpna 2014. Jedná se o výčet alergenů, které jsou v pokrmu obsaženy a je tedy nutné je uvádět i do jídelních lístků. Od nového školního roku 2014/2015 již bude informace o alergenech v pokrmech automaticky uváděna každý den v týdnu u pokrmů, které alergeny obsahují. Pokud si je strávník vědom své alergie, může si vybrat konkrétní pokrm, který alergeny neobsahuje. Pro strávníky, kteří nejsou alergičtí, se nic na výběru a konzumaci jídla ve školní jídelně nemění. Děkujeme za pochopení. Kolektiv ŠJ.

12.06.
2014

Zálohy na dotovanou stravu školní rok 2014/2015

Prosíme žáky/zákonné zástupce, aby včas zajistili bezhotovostní platby na měsíc září nebo podání přihlášky ke stravování ve Školní jídelně Praha – Radotín na školní rok 2014/2015 a získali tak potřebné údaje k zadání platebních příkazů.
Pro odebírání obědů od 1.9.2014 včetně je nutné zadat platební příkaz nejpozději během měsíce srpna.
Platby inkasem žádáme zajistit nejdéle do 22.8.2014, kdy bude zadán hromadný příkaz od školní jídelny.
Podat přihlášku ke stravování lze v měsíci červnu a poslední týden v srpnu od 25.8.2014 v době 9,00 - 14,00 hodin a předejít tak možným nepříjemnostem.
Od 1.9.2014 budou mít nárok na oběd pouze strávníci, kteří zálohy uhradili. Ostatní mohou na oběd až po zaplacení potřebné zálohy na účet školní jídelny.
Z bezpečnostních důvodů se nebudou přijímat zálohy na dotovanou stravu v hotovosti. Více v obecných informacích.
Děkujeme za pochopení.

06.05.
2014

Odhlašování obědů ze strany strávníků a jídelny

Vážení strávníci, kteří navštěvujete základní školu a gymnázium - Prosím o respektování skutečnosti, že školní jídelna není přidruženým pracovištěm žádné ze škol a tedy jí nevyvstává povinnost sledovat akce škol a odhlašovat podle toho strávníky. Školní jídelna odhlašuje pouze nahlášené termíny hromadných akcí, jako je ředitelské volno, případně odjezd na školu v přírodě. Tato skutečnost není povinností ani jedné organizace, záleží pouze na dohodě obou stran (školy a jídelny), zda si budou tyto základní informace předávat. Zatím takto komunikace probíhá se ZŠ a věřím, že bude i nadále. Děkuji za pochopení, Z. Ondrušová, vedoucí ŠJ.

25.03.
2014

Bezhotovostní zálohy na dotovanou stravu

Na základě prevence krádeží hotovosti ve školních zařízeních upřesňuji platební podmínky dotované stravy ve Školní jídelně Praha – Radotín.


S okamžitou platností je povinnost všech strávníků, využívajících dotovanou stravu, uhradit zálohu na stravné výhradně na účet školní jídelny. Způsob platby si strávník vybere sám z nabídky:


- příkazem k úhradě


- povolením k inkasu


- složenkou na poště.


V hotovosti budou přijímány platby pouze od cizích strávníků důchodového věku a strávníků, kteří využijí poskytované stravovací služby jednorázově (státní kontroly a inspekce školních zařízení, návštěvy apod.).


Pro nové strávníky je možnost podat přihlášku ke stravování každoročně v měsíci červnu a poslední týden v měsíci srpnu, je tedy dostatek času zadat příkaz k úhradě nebo svolení k inkasu podle možností zákonných zástupců.


Více informací o podmínkách stravování ve školní jídelně v záložce Obecné informace. Děkuji, Z. Ondrušová.